Audio Tuning koupil Musical Fidelity

Musical Fidelity koupil pan Heinz Lichtenegger CEO Audio Tuning Vertrieb a zakladatel Pro-Ject Audiuo Systems.

 

 

Pro-Ject Audio Systems

Heinz Lichtenegger se pohybuje v hifi průmyslu již 39 let. Vytvořil rakouskou distribuční společnost Audio Tuning a mezinárodní značku Pro-Ject Audio System (jejíž výrobní kapacity jsou v čechách). Je pověstný svou energií, představivostí a nadšením pro věc být vždy na špičce v příslušných segmentech trhu.
Lichtenegger stvořil obrovský prodejní a marketingový úspěch se svou dlouhodobou marketingovou strategií popularizace vysoce kvalitních audio značek. Tím vytvořil pevnou základnu pro různé prodejní kanály a oslovil obrovské množství spokojených zákazníků. Pro-Ject je příkladem Licheneggerovy osobní filozofie cenově dostupného hifi zvuku. Značka se proslavila tím, že vrátila analogové přehrávače vinylů na trh v době, kdy téměř každý považoval CD za jediné životaschopné médium. Lichtenegger odvážně plaval proti proudu a bojoval za analog a svou vizi. V důsledku jeho vytrvalosti a osobní síly je Pro-Ject vedoucí značkou na globálním trhu s gramofony. Od začátku roku 2000 hledal způsob, jak naplnit svou myšlenku výroby cenově dostupné elektroniky bez kompromisů v oblasti standardů věrnosti zvuku.

Musical Fidelity: Cenově dostupný High End
Společnost Musical Fidelity byla založena před 36 lety a vybudovala si záviděníhodnou pověst vysoké kvality, inovace designu, špičkových technických výkonnůt a poměru cena/výkon. Tyto klíčová fakta jsou pozoruhodně podobná Lichteneggerově osobní filozofii. Musical Fidelity vytváří fantasticky muzikální zvukové produkty a zaměřuje se na střední a vyšší třídu zákazníků, kteří nechtěji kompromisní výkon, ale stále hledají správnou cenu. Během desetiletí vyrobila společnost Musical Fidelity celou řadu dobře přijatých produktů používajících různé technologie od elektronek po SMD montáž, po monstrum zesilovače, malé integrované zesilovače třídy A, CD přehrávače, DAC, streamery a nyní i Encore. To znamená, že usiluje o to, aby poskytovala skutečně špičkové výkony (často mnohem lepší konkurenční výrobky za mnohonásobnou cenu MF) za přijatelnou cenu. Dosahuje toho kombinací špičkové technologie, odborných znalostí v oblasti navrhování elektronických obvodů a technologií a neochvějným závazkem neplýtvat penězi na povrchový design a zpracování kovových prvků.

To je téměř totožné s Lichteneggerovou filozofií a ten hodlá pokračovat a dále rozvíjet DNA Musical Fidelity. Zakladatel Musical Fidelity Antony Michaelson odešel do důchodu. Převzetí značky společnosti panem Lichteneggerem zajistí pokračování podpory současných zákazníků a design nových produktů na bázi DNA a dědictví Musical Fidelity.